SMART Modular Technologies Memperkenalkan RDIMM DDR5 Dengan Salutan Sebentuk Untuk Pelayan Rendaman Cecair

14/08/2024 01:11 PM

NEWARK, Calif., 14 Ogos (Bernama) -- SMART Modular Technologies, Inc. (“SMART”), bahagian SGH (Nasdaq: SGH) dan peneraju global dalam penyelesaian memori, pemacu keadaan pepejal dan memori lanjutan, telah melancarkan barisan baharu DIMM Berdaftar DDR5 (RDIMM) dengan salutan sebentuk yang direka khusus untuk digunakan dalam pelayan rendaman cecair. Barisan produk berinovatif ini menggabungkan prestasi unggul teknologi DDR5 dengan perlindungan yang dipertingkat, memastikan keandalan dan jangka hayat dalam persekitaran pusat data yang paling mencabar.

Arthur Sainio, pengarah produk DRAM untuk SMART menerangkan kepentingan pengenalan ini, "RDIMM DDR5 baharu kami dengan salutan sebentuk mewakili gabungan sempurna prestasi terkini dan keandalan tahan lasak untuk pusat data penyejukan rendaman generasi akan datang. Dengan menggabungkan kelajuan dan kecekapan teknologi DDR5 dengan salutan pelindung lanjutan, kami membolehkan pelanggan kami menganjak sempadan kuasa pengkomputeran sambil memastikan ketahanan jangka panjang dalam persekitaran rendaman cecair yang mencabar. Produk ini merangkumi komitmen kami terhadap inovasi dan pendorong kami bagi memenuhi keperluan yang semakin berkembang untuk aplikasi pengkomputeran berprestasi tinggi.”

 

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan