Pengembaraan yang Menyeronokkan dan Penuh Kelazatan di dalam Dunia Makanan Jepun Malah Kanak-kanak Boleh Menikmatinya; Pengalaman Makanan yang Dipilih Dengan Teliti yang Disyorkan oleh Kakitangan Malaysia di Hotel Pangsapuri No. 1, MIMARU

28/08/2024 12:38 PM

TOKYO, 28 Ogos (Bernama) -- Cosmos Hotel Management Co., Ltd., yang mengendalikan hotel pangsapuri No. 1 Jepun "MIMARU," akan mengadakan pertunjukan di pameran pelancongan "MATTA Fair September 2024," yang akan diadakan di Kuala Lumpur, Malaysia, dari Jumaat, 6 September hingga Ahad, 8 September, 2024. Menginap di MIMARU bermakna menikmati satu perjalanan yang sepenuhnya. Memandangkan syarikat itu mahu keluarga rakyat Malaysia untuk mengalami satu perjalanan yang menakjubkan, kakitangan Malaysia di MIMARU telah mengumpulkan satu pilihan makanan Jepun yang disyorkan berdasarkan kepada tiga tema: "Merasai pengalaman makanan Jepun," "ramen Popular yang Terbaik," dan "Menikmatinya Bersama Kanak-kanak."

Kakitangan di MIMARU sentiasa bersedia untuk mengesyorkan restoran-restoran kepada tetamu yang bersesuaian dengan minat mereka dengan sempurna. Ia hanya memerlukan satu gigitan untuk membuatkan mereka rasa jatuh cinta dengan keindahan dan kelazatan dunia makanan Jepun dan membuatkan mereka ingin tahu secara lebih mendalam lagi. Masa makan berkeluarga akan menjadi satu acara yang mencabar dan menyeronokkan semasa perjalanan itu.

 

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan