Pameran Antarabangsa China untuk Pelaburan & Perdagangan ke-24 dibuka di Xiamen, di Wilayah Fujian

09/09/2024 02:39 PM

XIAMEN, China, 9 Sept (Bernama) -- Pada 8 September, Pameran Antarabangsa China untuk Pelaburan & Perdagangan ("CIFIT") ke-24, yang ditaja oleh Kementerian Perdagangan dan dianjurkan bersama oleh Kerajaan Rakyat Wilayah Fujian, Kerajaan Rakyat Perbandaran Xiamen dan Agensi Penggalakan Pelaburan di Kementerian Perdagangan, telah dibuka di Xiamen di Wilayah Fujian, dengan disertai oleh 119 buah negara dan wilayah serta 18 organisasi antarabangsa, di mana kira-kira 80% daripadanya berada dalam usaha bersama di Inisiatif Belt and Road.

Dengan bertemakan "Pelaburan Menghubungkan Dunia," CIFIT tahun ini mempunyai sejumlah kawasan pameran seluas 120,000 meter persegi. Sorotan baharu ialah kawasan "Melabur di China" dan kawasan "Pelaburan dan Kerjasama ke Luar China", yang mempamerkan pencapaian pelaburan asing di China dan begitu juga sebaliknya.

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan