AI-Media dan ITV Mengumumkan Perkongsian Mercu Tanda untuk Merevolusikan Perkhidmatan Kapsyen

11/09/2024 11:17 AM

LONDON, 11 Sept (Bernama) -- AI-Media, peneraju global dalam perkhidmatan kapsyen dan terjemahan dikuasakan AI, dengan bangganya mengumumkan perkongsian baharu dengan ITV, penyiar komersial terbesar di UK. Kerjasama ini menandakan satu langkah penting ke hadapan dalam penggunaan teknologi kapsyen AI untuk meningkatkan kebolehcapaian dan kecekapan operasi merentas rangkaian penyiaran luas ITV.

David Padmore, Pengarah Kebolehcapaian untuk ITV, menekankan kepentingan perkongsian ini dalam memajukan komitmen ITV untuk menerima pakai teknologi baharu. "Di ITV, kami sentiasa mencari penyelesaian yang inovatif bagi menambah baik perkhidmatan kami dan memenuhi pelbagai keperluan khalayak kami. Bekerjasama dengan AI-Media telah membolehkan kami memanfaatkan AI termaju untuk menyelaraskan aliran kerja kapsyen kami sambil mengekalkan standard tertinggi bagi ketepatan dan kebolehpercayaan."

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan