Penyelesaian UPF 5G Cekap Tenaga Mavenir Memenangi Anugerah Leading Light Network Energy Efficiency

04/10/2024 12:31 PM

RICHARDSON, Texas, 4 Okt (Bernama) -- Mavenir, penyedia infrastruktur rangkaian jati awan yang membina masa depan rangkaian, telah memenangi Anugerah Leading Light Network Energy Efficiency untuk penyelesaian Fungsi Satah Pengguna (UPF) 5G Cekap Tenaga.

Menyampaikan penjimatan tenaga yang besar, kecekapan operasi dan prestasi yang dipertingkatkan untuk pelanggan pengendali rangkaian mudah alih mereka, Mavenir telah menunjukkan kejayaan yang luar biasa dengan penyelesaian UPF tersebut. Dengan penjimatan kuasa 40% yang ketara walaupun dalam keadaan yang paling mencabar, seperti beban trafik 100%, kecekapan yang mengagumkan ini sebahagiannya disebabkan oleh penggunaan teknologi NVIDIA ASAP2 Accelerated Switching & Packet Processing™ oleh Mavenir yang membolehkan ia mempercepatkan UPF - satah data pada penyelesaian NVIDIA dan memainkan peranan penting dalam penjimatan kuasa. Memanfaatkan fungsi Pengurus Kuasa Infrastruktur Intel meningkatkan lagi penjimatan kuasa, mencapai sehingga 62% ketika 50% beban trafik dan senario beban melahu.

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan