MYT Netherlands Parent B.V. (“Mytheresa”) dan Richemont telah menandatangani perjanjian untuk Mytheresa memperoleh YOOX NET-A-PORTER (“YNAP”) bagi mewujudkan kumpulan mewah digital pelbagai jenama yang terkemuka secara global,...

09/10/2024 01:34 PM

MYT Netherlands Parent B.V. (“Mytheresa”) dan Richemont telah menandatangani perjanjian untuk Mytheresa memperoleh YOOX NET-A-PORTER (“YNAP”) bagi mewujudkan kumpulan mewah digital pelbagai jenama yang terkemuka secara global, sebagai pertukaran dengan 33% pegangan ekuiti dalam Mytheresa

MUNICH & GENEVA, Switzerland, 9 Okt (Bernama) --
Mytheresa dan Richemont pada hari ini secara rasmi mengumumkan perjanjian mengikat untuk Mytheresa memperoleh 100% modal saham YNAP. Langkah strategik ini direka bentuk untuk menubuhkan kumpulan mewah digital berbilang jenama global terkemuka yang menawarkan pilihan pilihan jenama dan produk mewah berprestij tinggi kepada peminat mewah di seluruh dunia.

Rasional Transaksi

Mytheresa dan YNAP kedua-duanya adalah peneraju yang diiktiraf dalam industri mewah, yang terkenal dengan inovasi mereka, perkhidmatan pelanggan berkualiti tinggi dan penawaran produk pilihan pakar. Bersama-sama, kedua-dua syarikat ini menawarkan rangkaian produk yang luas dan saling melengkapi yang menarik minat pelanggan mewah, dengan fokus geografi yang berbeza dan portfolio jenama yang pelbagai.

 

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan