BETULKAN DAN GANTIKAN: Kioxia Memperkenalkan SSD E1.S EDSFF PCIe 5.0 NVMe untuk Persekitaran Awan dan Penskala Hiper

17/10/2024 11:10 AM

TOKYO, 17 Okt (Bernama) -- Kioxia Corporation, peneraju dunia dalam penyelesaian memori, pada hari ini mengumumkan ketersediaan SSD E1.S Faktor Bentuk Standard Perusahaan dan Pusat Data (EDSFF) Siri KIOXIA XD8 PCIe® 5.0 baharu. Pemacu baharu ialah generasi ketiga SSD E1.S daripada Kioxia dan mematuhi spesifikasi PCIe 5.0 (32 GT/s x 4) dan NVMeTM  2.0, serta menyokong spesifikasi SSD Pusat Data Projek Komput Terbuka (OCP) NVMe v2.5(1).

Direka bentuk untuk persekitaran awan dan penskala hiper, Siri KIOXIA XD8 memenuhi permintaan yang semakin meningkat untuk prestasi yang lebih tinggi, kecekapan dipertingkat dan kebolehskalaan yang lebih besar di pusat data. Pemacu baharu ini memperkasa penyedia perkhidmatan awan penskala hiper untuk mengoptimumkan infrastruktur masing-masing, memberikan prestasi yang unggul sambil mengekalkan kecekapan operasi.

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan