Quantexa Diiktiraf Sebagai Peneraju Kategori Dalam Risktech Quadrant® Bagi KYC Solutions

23/10/2024 02:54 PM

LONDON, 23 Okt (Bernama) -- Quantexa, penyedia terkemuka bagi penyelesaian Kecerdasan Keputusan untuk sektor awam dan swasta, hari ini mengumumkan ia telah menerima pengiktirafan dalam dua laporan Chartis Research. Quantexa telah dinamakan sebagai peneraju kategori dalam RiskTech Quadrant® untuk KYC Solutions dan disenaraikan dalam kalangan 20 teratas dalam Laporan RiskTech100® 2025, yang menonjolkan kehadiran pasaran, inovasi dan kepimpinannya dalam risiko dan pematuhan. Chartis mempunyai kecekapan teknologi mendalam yang luar biasa, ia manfaatkan untuk mencipta laporan landskap vendor terkemuka dalam risiko kewangan. Ini mengukuhkan kewibawaannya untuk menilai AI ulung dan platform analitik data yang membantu institusi kewangan mengemudi persekitaran risiko semasa.

Status Quantexa sebagai Peneraju Kategori untuk Penyelesaian KYC menyerlahkan teknologinya yang berkesan untuk pengurusan risiko masa hadapan, menunjukkan keupayaan pemprosesan bahasa tabiinya dan pemantauan KYC (pKYC) yang berterusan. Pengiktirafan itu menekankan cara penawarannya berkembang sambil mengekalkan asas resolusi entiti yang berkualiti tinggi dan struktur korporat yang kompleks.

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan