AM > BERITA

Sambutan Hari Malaysia 2024 Di Sabah Istimewa, Bakal Tampilkan Persembahan Menarik - Fahmi

15/09/2024 12:03 AM

KOTA KINABALU, 14 Sept (Bernama) --  Sambutan Hari Malaysia 2024 yang diadakan pada 16 Sept di Padang Merdeka di sini akan menjadi cukup istimewa terutama dengan persembahan menarik yang bakal disajikan, kata Menteri Komunikasi Fahmi Fadzil.

Berdasarkan raptai penuh malam ini, Fahmi yang juga Pengerusi Jawatankuasa Induk Sambutan Hari Kebangsaan dan Hari Malaysia 2024 berkata beberapa perkara sedang ditambah baik untuk persembahan pada sambutan itu termasuk daripada aspek teknikal.

"Saya rasa sambutan ini akan jadi cukup istimewa… beberapa isu termasuk audio akan dapat ditangani dengan baik selepas menerima maklum balas terutama daripada para peserta," katanya kepada pemberita selepas menyaksikan raptai penuh Sambutan Hari Malaysia di Padang Merdeka malam ini.

Beliau berkata sambutan Hari Malaysia setiap tahun adalah berbeza dengan keunikan tersendiri.

Menteri Pelancongan, Kebudayaan dan Alam Sekitar Sabah Datuk Christina Liew pula berkata orang ramai dijemput hadir ke Padang Merdeka untuk bersama-sama menyemarakkan Sambutan Hari Malaysia 2024.

-- BERNAMA

 

 


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan