Lapan Cedera Dalam Kemalangan Membabitkan Tiga Kenderaan Di Sekinchan

26/10/2024 01:11 PM

SHAH ALAM, 26 Okt (Bernama) -- Lapan individu cedera dengan dua daripadanya tersepit dalam kemalangan membabitkan tiga buah kenderaan di Jalan Kuala Selangor- Teluk Intan, Sekinchan awal pagi tadi. 

Penolong Pengarah Operasi Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia (JBPM) Selangor Ahmad Mukhlis Mokhtar berkata pihaknya menerima laporan melibatkan dua buah lori dan satu kereta itu kira-kira 2.21 pagi tadi. 

Beliau berkata susulan itu seramai sembilan anggota dan pegawai dari Balai Bomba dan Penyelamat (BBP) Sekinchan bersama sebuah jentera dan EMRS dikejarkan ke lokasi terbabit

"Enam mangsa telah dikeluarkan oleh orang awam dan mengalami cedera ringan manakala dua lagi mangsa warga tempatan yang tersepit masing-masing cedera di bahagian kaki," katanya dalam kenyataan hari ini. 

-- BERNAMA


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan