EY MENGUMUMKAN MIKE JACKOWSKI DARI DUCK CREEK TECHNOLOGIES SEBAGAI PEMENANG ANUGERAH ENTREPRENEUR OF THE YEAR® 2024 NEW ENGLAND

19/06/2024 03:23 PM

BOSTON, 19 Jun (Bernama) -- Ernst & Young LLP (EY US) mengumumkan bahawa Mike Jackowski, CEO Duck Creek Technologies, telah dinobatkan sebagai pemenang Anugerah Entrepreneur Of The Year® 2024 New England. Entrepreneur Of The Year ialah program anugerah persaingan terunggul untuk usahawan dan peneraju syarikat dengan pertumbuhan tinggi.

Jackowski telah dipilih oleh panel penghakiman bebas yang terdiri daripada pemenang anugerah sebelumnya, CEO terkemuka dan peneraju perniagaan lain. Calon telah dinilai berdasarkan keupayaan mereka untuk mencipta nilai masa panjang menerusi semangat keusahawanan, komitmen kepada matlamat mereka dan menunjukkan pertumbuhan dan impak besar, antara kriteria utama lain.

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 IFLIX dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan