GRADIANT MELANCARKAN ALKALI, DIKUASAKAN OLEH EC2, PROSES PENGELUARAN LITIUM GRED BATERI PALING CEKAP DI DUNIA

17/07/2024 02:34 PM

BOSTON, 17 Julai (Bernama) -- Gradiant, penyedia penyelesaian global untuk rawatan air dan air sisa canggih, mengumumkan syarikat bebas baharu alkaLi™, iaitu sebuah syarikat kendiri khusus untuk mempercepatkan penskalaan pengeluaran litium gred bateri. alkaLi dikuasakan oleh EC2, satu-satunya penyelesaian semua dalam satu di dunia yang direkayasa untuk Mengekstrak, Memekatkan dan Menukarkan litium gred bateri.

Dengan pengunaan kenderaan elektrik, sistem storan tenaga dan peranti elektronik mudah alih mendorong permintaan global bagi litium, EC2 yang menawarkan kepada pengeluar cara baharu yang belum pernah dicipta sebelum ini untuk mempercepatkan pengeluaran litium. EC2 menampilkan pengeluaran serta-merta yang diukur dalam saat, bukan dalam tahun; untuk mengurangkan 50% kos OPEX lebih rendah dan sifar kos CAPEX; kemampanan peneraju industri dengan mengurangkan karbon dan air; serta mempercepatkan keperluan untuk memenuhi permintaan litium global. Sistem yang lengkap tersebut adalah seimbang, bersepadu dan beradaptasi untuk pelbagai sumber.

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan