KOLMAR KOREA MELANTIK PAKAR GLOBAL UNTUK MEMPERCEPATKAN KEHADIRANNYA DI AMERIKA UTARA

18/07/2024 12:41 PM

SEOUL, Korea Selatan, 18 Julai (Bernama) -- Kolmar Korea (KRX: 161890) sedang mempercepatkan pengembangan globalnya dengan melantik pakar dalam industri kosmetik global untuk anak syarikatnya di Amerika Utara. Dengan rancangan untuk membina kilang A.S. kedua awal tahun depan, syarikat itu telah melantik ketua baharu untuk operasi Amerika Utara dan Ketua Pegawai Komersial Global (GCCO). Syarikat itu juga telah menyediakan rangka kerja strategik yang menyepadukan pengeluaran, jualan dan R&D untuk menembusi pasaran tempatan dengan lebih baik. Rancangan ini termasuk mewujudkan pasukan R&D untuk Amerika Utara dan melantik pengurus baharu.

Kolmar Korea mengumumkan bahawa syarikat itu telah menamakan Presiden Yongchul Hur sebagai Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) Kolmar Laboratories dan Kolmar USA, anak syarikat Amerika Utara mereka. Philippe Warnery telah dilantik sebagai Ketua Pegawai Komersial Global (GCCO), George Rivera sebagai Ketua Pegawai Sains (CSO) bagi anak syarikat Amerika Utara, dan Pengarah Urusan Inki Park sebagai ketua Pusat R&D untuk Amerika Utara, yang bertanggungjawab untuk merapatkan hubungan Korea dan pasaran Amerika Utara.

 

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan