BERITA TERGEMPAR   PRK Nenggiri: Jentera PH akan digerakkan bantu kempen calon BN- Fahmi | 

XSOLLA MELANCARKAN AKSES SEGERA KEPADA PENYELESAIAN TERAS SYARIKAT: JUALAN PERMAINAN (GAME SALES), PELANCAR (LAUNCHER), DAN PERMAINAN AWAN (CLOUD GAMING), UNTUK MENYEDIAKAN AKSES PANTAS KEPADA PEMBANGUN PERMAINAN UNTUK MENJANA PENDAPATAN

19/07/2024 10:29 AM

LOS ANGELES, 19 Julai (Bernama) -- Xsolla, sebuah syarikat perdagangan permainan video global, mengumumkan pelancaran Jualan Permainan Segera (Instant Game Sales), Pelancar Segera (Instant Launcher), dan Permainan Awan Segera (Instant Cloud Gaming) Xsolla berikutan pelancaran Kedai Web Segera (Instant Web Shop) pada bulan Mac 2024.

Pembangun telah menyuarakan cabaran utama mereka kepada kami—peruntukan sumber adalah penting, namun ramai pembangun menghadapi kesukaran untuk melancarkan permainan dan tawaran mereka dengan cepat. Untuk menghadapi kesukaran ini, pendekatan kami yang diperkemas memudahkan integrasi lancar dan menyediakan alat segera kepada pelbagai saiz pembangun untuk membuka aliran pendapatan baharu bagi permainan mereka. Xsolla bekerjasama dengan pelbagai saiz pembangun dan studio permainan, menawarkan proses pantas untuk menandatangani perjanjian lesen, mengintegrasikan penyelesaian, dan menjana pendapatan segera, mempercepat masa pasaran bersasar dengan penyelesaian terus kepada pengguna.

 

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan