ORANG-RAMAI, SEMANGAT, PLANET: MARY KAY MENGELUARKAN LAPORAN KELESTARIAN 2024

25/07/2024 09:52 AM

DALLAS, 25 Julai (Bernama) -- Mary Kay Inc., sebuah peneraju global dalam kelestarian dan advokasi korporat, hari ini mengeluarkan Laporan Kelestarian 2024. Laporan itu—yang dianjurkan oleh impak alam sekitar, sosial dan ekonomi—menunjukkan komitmen syarikat untuk mencipta dan memupuk model perniagaan yang memperkayakan kehidupan wanita dan menyokong komuniti sambil melindungi planet kita.

“Kelestarian mempunyai asas yang mendalam dalam kisah Mary Kay,” kata Deborah Gibbins, Ketua Pegawai Operasi di Mary Kay Inc. “Kami suka mengatakan yang kami melakukannya sebelum ia ‘hebat.’ Pengasas ikonik kami, Mary Kay Ash, bukan sahaja bersemangat untuk mengubah dunia, tetapi juga melindunginya. Saya berbangga dengan kerja yang telah kami capai tahun ini—dan setiap tahun—dalam merealisasikan impiannya. Saya rasa dia juga turut berbangga.”

 

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan