Eisai Memilih Clinical Data Studio Medidata untuk Meningkatkan dan Memodenkan Kecekapan Percubaan Klinikal dan Pengalaman Pesakit

26/07/2024 02:02 PM

NEW YORK, 26 Julai (Bernama) -- Medidata, jenama Dassault Systèmes dan pembekal terkemuka bagi penyelesaian percubaan klinikal kepada industri sains hayat, hari ini diumumkan Eisai Inc. (“Eisai”), anak syarikat farmaseutikal A.S. Eisai Co., Ltd. yang berpangkalan di Tokyo, sebagai salah satu pelanggan pertama yang memanfaatkannya baru-baru ini diumumkan dipacu AI Medidata Clinical Data Studio. Eisai Inc., akan memanfaatkan pengalaman data inovatif ini untuk mendapatkan kawalan yang tidak pernah berlaku sebelum ini ke atas data klinikalnya, membolehkan pelaksanaan ujian klinikal berskala dan kompleks, dan meningkatkan pengalaman pesakit.

“Kami telah memasukkan Clinical Data Studio Medidata dalam platform pengurusan percubaan klinikal kami memandangkan keupayaannya untuk memecahkan silo data dan menyepadukan dengan lancar ke dalam susunan perisian semasa kami, sambil mengekalkan kualiti dan integriti merentas semua sumber data.” kata Shobha Dhadda, Ph.D . ketua pegawai sains & operasi klinikal, di Eisai. “Mempunyai suite penyelesaian teknologi yang mampu memproses pelbagai jenis data klinikal dan pesakit memberikan peningkatan kecekapan tanpa mengorbankan kualiti atau memerlukan sumber tambahan.”

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan