SolarMax Technology Meluaskan Jejak AS dengan Projek Solar Komersial Baharu di California

16/08/2024 11:54 AM

RIVERSIDE, California, 16 Ogos (Bernama) -- SolarMax Technology, Inc. (Nasdaq SMXT) (“SolarMax” atau “Syarikat”), sebuah syarikat tenaga suria bersepadu, menandatangani helaian terma tidak mengikat untuk projek solar komersil baharu yang penting di California. Projek tersebut, sebuah pusat beli-belah utama di kawasan San Jose, mewakili satu lagi langkah ke hadapan dalam strategi berterusan SolarMax untuk mengembangkan keupayaan pembangunan solarnya dalam pasaran komersial AS.

Projek California yang dicadangkan adalah untuk merangkumi pembangunan dan pengurusan loji janakuasa solar fotovoltaik 4.17 megawatt (MW) dan sistem penyimpanan tenaga 2.0 MW. Sebagai sebahagian daripada projek itu, SolarMax juga akan mengawasi penggantian bumbung pusat beli-belah untuk menyokong infrastruktur solar yang baharu.

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan