U.S. Special Operations Command Menganugerahkan Kontrak Kepada Quantexa

10/09/2024 12:51 PM

NEW YORK, 10 Sept (Bernama) -- Quantexa, peneraju global dalam penyelesaian Perisikan Keputusan untuk sektor awam dan swasta, hari ini mengumumkan bahawa ia telah menandatangani kontrak pertamanya dengan kerajaan persekutuan A.S. melalui perjanjian baharu dengan U.S. Special Operations Command (USSOCOM). USSOCOM akan mengguna pakai Quantexa News Intelligence (QNI), sebuah penyelesaian SaaS yang dibolehkan AI yang menyediakan cerapan masa nyata daripada data berita global untuk mengenal pasti dan memantau risiko yang muncul serta membantu dalam membuat keputusan kritikal misi.

Kontrak ini dibuat selepas QNI mencapai status “Boleh Anugerah” melalui Tradewinds Solutions Marketplace, rangkaian alatan dan perkhidmatan Jabatan Pertahanan yang direka untuk mempercepatkan perolehan dan penggunaan pembelajaran AI/mesin, data dan keupayaan analisis.

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan