Trilliant Memperkenalkan Analitis Sebagai Perkhidmatan, Membolehkan Utiliti Meningkatkan Analisis Data Dan Ramalan

09/10/2024 03:19 PM

KUALA LUMPUR, Malaysia, 9 Okt (Bernama) -- Enlit Asia 2024--Trilliant, penyedia antarabangsa terkemuka untuk penyelesaian infrastruktur permeteran canggih (AMI), grid pintar, bandar pintar dan IIoT, hari ini memperkenalkan Analitis sebagai Perkhidmatan (Analytics as a Service (AaaS)), tawaran baharu yang membolehkan utiliti di seluruh dunia memanfaatkan data dengan lebih mendalam melalui pandangan dan pemahaman yang lebih mendalam mengenai data tersebut. Dengan AaaS daripada Trilliant, maklumat yang dikumpulkan daripada alat pengumpulan data dianalisis secara mendalam untuk membolehkan ramalan, meningkatkan pengurusan sumber, meramalkan hasil dengan lebih baik, dan banyak lagi. Analisis yang dipertingkatkan ini membawa kepada automasi proses yang lebih besar, pembuatan keputusan yang lebih baik dan pengurangan kerugian tenaga, antara faedah lain.

AaaS oleh Trilliant ialah platform bebas awan berasaskan langganan yang menyepadukan semua AI dan keupayaan pembelajaran mesin syarikat untuk meningkatkan analisis data untuk utiliti. Platform ini bertindak sebagai saintis data maya, melengkapkan dan menambah keupayaan pelbagai sumber data, termasuk perisian Prime Energy Suite, siri perisian berbilang protokol dan berbilang rangkaian syarikat untuk pengurusan data dan Unity Suite® Head End System (HES) serta alatan pihak ketiga. AaaS memproses model data dan hasil daripada platform ini dan mengubahnya menjadi cerapan yang boleh diambil tindakan yang membantu membuat keputusan yang bijak.

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan