AM

JAGDEEP SAHKAN SEDANG BERCUTI UNTUK RAWATAN BUKU LALI

22/07/2024 08:59 PM

GEORGE TOWN, 22 Julai (Bernama) -- Timbalan Ketua Menteri II Pulau Pinang Jagdeep Singh Deo mengesahkan bahawa beliau kini sedang bercuti untuk mendapatkan rawatan buku lali.

Menafikan dakwaan kononnya beliau diarahkan bercuti daripada menjalankan tugas pentadbiran negeri, Jagdeep ketika dihubungi Bernama memberitahu bahawa beliau mengambil sendiri cuti sehingga hujung minggu ini, bagi rawatan tersebut.

“Saya sedang bercuti sahaja. Saya ada pemeriksaan buku lali, keutamaan saya nak buat rawatan. Ketua Menteri (Chow Kon Yeow) beri (kelulusan) saya bercuti,” katanya.

Jagdeep, 53, yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Datuk Keramat, telah dilantik sebagai Timbalan Ketua Menteri II Pulau Pinang sejak Ogos tahun lepas.

Terdahulu, media melaporkan Jagdeep dinasihatkan ‘bercuti’ bermula hari ini bagi menyelesaikan 'masalah peribadi' beliau.

-- BERNAMA

 

 


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan