"GO FOR INNOVATION, RISE FOR GROWTH - 2024 ENTREPRENEURS' JOURNEY TO JIANGXIA" AKTIVITI DIADAKAN DI JIANGXIA, WUHAN

03/07/2024 02:38 PM

WUHAN, China, 3 Julai (Bernama) -- On Pada 29 Jun, acara "Go for Innovation, Rise for Growth - 2024 Entrepreneurs' Journey to Jiangxia" anjuran Agensi Berita Xinhua Cawangan Hubei, Xinhuanet, China Enterprise Reform and Development Society, dan Zhejiang Enterprise Confederation telah menarik minat berjaya tutup. Lebih 500 usahawan dari Fortune 500 dan 500 teratas China, dan pemimpin industri, serta pakar dan cendekiawan terkenal berkumpul di tebing Sungai Yangtze dan Tasik Tangxun.

Pegawai Kerajaan Rakyat Daerah Jiangxia, Bandar Wuhan dan Agensi Berita Xinhua menyampaikan ucapan pada acara utama. Geng Fan dan Guan Qingyou, ahli ekonomi, masing-masing memberi syarahan umum. Ucaptama disampaikan berturut-turut oleh Li Yaoqiang, Setiausaha Parti dan Pengerusi Perbadanan Industri Garam Nasional China, Cheng Jie, Setiausaha Parti dan Presiden Dong-E-E-Jiao Co., Ltd,dan usahawan berpengaruh lain.

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan