CARSOME RAIH KEMUDAHAN PEMBIAYAAN BERNILAI RM100 JUTA DARIPADA AMBANK, PEMBIAYAAN TERBESAR YANG DISOKONG OLEH BANK UNTUK KUMPULAN CARSOME

16/07/2024 05:34 PM

KUALA LUMPUR, 16 Julai (Bernama) -- Kumpulan CARSOME (“CARSOME”) telah memperoleh kemudahan pembiayaan bernilai RM100 juta daripada Kumpulan AmBank untuk mempertingkatkan kecairan dan memperkukuh keupayaannya bagi pertumbuhan masa hadapan. Ditubuhkan pada tahun 2015, CARSOME kini merupakan platform e-dagang kereta bersepadu terbesar di Asia Tenggara, setelah mencapai kemajuan pesat dalam landskap perniagaan.

Ekosistem penuh CARSOME telah berkembang pesat melalui rangkaian perkhidmatan komprehensifnya, termasuk pemeriksaan kereta, jualan, pembiayaan dan khidmat selepas jualan. Kemudahan pembiayaan RM100 juta yang diperoleh daripada Kumpulan AmBank akan memperkukuhkan lagi CARSOME, sekaligus meningkatkan kapasitinya untuk berkembang dan berinovasi. Pembiayaan besar ini akan membolehkan CARSOME meluaskan jangkauannya, meningkatkan perkhidmatan, dan memacu pertumbuhan yang berterusan, mengukuhkan komitmennya untuk memberikan nilai terunggul merentasi semua aspek operasinya.

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan