XSOLLA MENGEMBANGKAN SOKONGAN UNTUK PEMBANGUN PERMAINAN MELALUI PELANCARAN WILAYAH TANAH BESAR CHINA, MENANDAKAN ERA BAHARU DALAM INDUSTRI PERMAINAN

23/07/2024 10:34 AM

BEIJING, 23 Julai (Bernama) -- Xsolla, ialah syarikat perdagangan permainan video global yang terkenal dengan rangkaian alatan dan perkhidmatan yang luas direka bentuk secara khusus untuk industri permainan, amat teruja untuk mengumumkan pembukaan secara besar-besaran pejabat Wilayah Tanah Besar China Xsolla. Acara pembukaan akan berlangsung pada hari Isnin, 22 Julai 2024, di D-06 Parkview Green Fangcaodi, Daerah Chaoyang, menandakan komitmen yang diperbaharui untuk meningkatkan dan mengembangkan industri permainan video di China dan seluruh dunia.

Pengembangan pejabat Xsolla Beijing merangkumi visi untuk berkhidmat sebagai rakan kongsi yang rendah hati dan menyediakan akses kepada alatan dan perkhidmatan bagi semua individu dalam komuniti permainan, membantu syarikat yang mempunyai cita-cita untuk menavigasi dan menjangkau pasaran baharu muncul dengan pantas. Pengembangan ini bukan sekadar penubuhan fizikal; ini ialah pusat teknologi dan komuniti permainan China.

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan