Toshiba Sedang Membuat Pensampelan IC Antara Muka Penggerak Balas Automotif CXPI Yang Menyumbang Kepada Masa Pembangunan Perisian Yang Lebih Singkat

04/09/2024 10:48 AM

KAWASAKI, Jepun, 4 Sept (Bernama) -- Toshiba Electronic Devices & Storage Corporation ("Toshiba") pada hari ini telah mula menyediakan sampel “TB9033FTG,” IC antara muka penggerak balas Antara Muka Persisian Sambungan Jam[²] (CXPI) automotif yang mematuhi standard CXPI untuk protokol komunikasi automotif.

TB9033FTG ialah IC pertama dalam industri[¹] daripada jenis itu dengan logik perkakasan terbina dalam[³], yang mengawal penghantaran dan penerimaan oleh protokol CXPI dan masukan/keluaran tujuan am (GPIO). Ini menghapuskan keperluan untuk pembangunan perisian khusus dan menyumbang kepada masa pembangunan produk yang lebih singkat.

 

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan