Quantexa Diiktiraf sebagai Peneraju dalam Penyelesaian Penipuan Perusahaan dan Pembayaran dalam Chartis RiskTech Quadrant® Untuk Penyelesaian Penipuan Perusahaan 2024

10/09/2024 02:58 PM

LONDON, 10 Sept (Bernama) -- Quantexa, peneraju global dalam penyelesaian Perisikan Keputusan (DI) untuk sektor awam dan swasta, mengumumkan hari ini bahawa syarikat telah diiktiraf sebagai Peneraju Kategori dalam RiskTech Quadrant® untuk Penyelesaian Penipuan Perusahaan dalam laporan Kemas Kini Pasaran dan Landskap Vendor 2024, Penyelesaian Penipuan Perusahaan dan Pembayaran Chartis Research. Kedudukan sebagai peneraju mencerminkan prestasi kukuh Quantexa merentas pelbagai kriteria utama, terutamanya dalam teknik pengesanan penipuan yang canggih dan platform teguh untuk analisis penipuan.

Laporan Kemas Kini Pasaran dan Landskap Vendor tahunan Chartis mencatatkan beberapa tema utama dalam pasaran untuk penyelesaian anti penipuan. Ini termasuk peranan AI generatif yang semakin meningkat dalam automasi dan pengemudian bersama penyelesaian penipuan. Laporan ini menerangkan cara para vendor menggunakan teknologi termaju untuk menangani keperluan pelanggan mereka yang berubah-ubah dalam landskap penipuan. Kemasukan Quantexa sebagai Peneraju Kategori mengiktiraf pendekatan platform yang inovatif dan komprehensif syarikat ini, yang menyepadukan aliran kerja dengan analisis graf pengetahuan dan menangani evolusi berterusan cabaran dalam risiko identiti dan penipuan aplikasi.

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan