Keselamatan dan Kemudahan Dipertingkat - Nabla Works Corp. melancarkan “Penyelesaian Akses Pengecaman Muka”.

22/08/2024 12:06 PM

TOKYO, 22 Ogos (Bernama) -- Penyelesaian Akses Pengecaman Muka Nabla Works boleh digunakan dalam pelbagai situasi, seperti kawalan akses pekerja, kawalan kehadiran dan penerimaan kemudahan. Selain menambah baik keselamatan melalui pengecaman muka yang paling tepat, penyelesaian ini juga menambah baik kemudahan pentadbir dan pengguna dengan menghapuskan keperluan membawa kad pengenalan (IC) atau telefon pintar untuk pengesahan.

Peranti Pengecaman Muka

Peranti pengecaman muka menawarkan kefungsian pengecaman muka tahap tertinggi di dunia, dengan kelajuan pengesahan 0.3 saat atau kurang dan ketepatan pengesahan 99% atau lebih tinggi. Fungsi pengesanan biometrik terbina dalam menghalang perdayaan daripada berlaku dengan menggunakan video atau imej dan menyediakan kawalan akses yang cepat dan selamat.
SDK dioptimumkan secara khusus untuk peranti ini turut disediakan. Integrasi sistem luaran dan pembangunan UI juga menjadi mudah.

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan