AT&S Malaysia Mengalu-alukan Menteri MITI Ke Kampus Kulim

22/08/2024 04:37 PM

KULIM, 22 Ogos (Bernama) -- AT&S Malaysia dengan berbesar hati mengalu-alukan kedatangan Menteri Pelaburan, Perdagangan dan Industri (MITI), Tengku Datuk Seri Utama Zafrul Tengku Abdul Aziz, dan Ketua Pegawai Eksekutif Lembaga Pembangunan Pelaburan Malaysia (MIDA), Sikh Shamsul Ibrahim Sikh Abdul Maji, buat kali pertama. Ketibaan mereka disambut mesra dan kemudiannya dibawa untuk lawatan sekitar kilang pembuatan canggih AT&S yang pertama di Asia Tenggara, yang terletak di Taman Teknologi Tinggi Kulim.

Delegasi yang dikunjungi seramai 30 ahli tersebut itu disambut oleh Naib Presiden Eksekutif Unit Perniagaan Mikroelektronik AT&S dan Ahli Lembaga Pengarah, Ingolf Schroeder, Naib Presiden Kanan AT&S dan Pengarah Urusan Malaysia, ChenJiang Phua, dan Naib Presiden Kanan Operasi, Joseph Paton Ireland, di Bangunan Pentadbiran AT&S yang setinggi tujuh tingkat.

 

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan