Plocamium Holdings Mengenal Pasti Peluang Penciptaan Nilai dalam Pasaran Pertumbuhan Tinggi Asia Tenggara

28/08/2024 11:16 AM

NEW YORK, 28 Ogos (Bernama) -- Plocamium Holdings, firma pelaburan dan perkhidmatan kewangan terulung, telah mengeluarkan analisis mendalam yang mengetengahkan peluang ekuiti persendirian yang dinamik di Asia Tenggara, dengan tumpuan khusus kepada Vietnam, Thailand dan Filipina. Penyelidikan ini menegaskan potensi rantau ini sebagai kawasan penting untuk pelaburan strategik yang dipacu oleh pengembangan ekonomi yang teguh, rangka kerja kerajaan yang menggalakkan dan trend pasaran baharu muncul.

“Aktiviti ekuiti persendirian di Asia Tenggara bukan sahaja mengalami pertumbuhan tetapi juga berkembang pesat,” kata Lily Raaka, Pengarah Penyelidikan di Plocamium Holdings. “Dapatan kami menunjukkan bahawa Vietnam, Thailand dan Filipina bersedia menawarkan pulangan besar, dengan setiap pasaran menyediakan peluang unik yang disesuaikan dengan strategi pelaburan khusus.”

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan